Direktlänk till inlägg 18 januari 2019

Då börjar det nya livet

Av Monica - 18 januari 2019 16:43

Så då har man varit och handlat hem mat. Nu börjar det nya livet hoppas jag. I dag blev det tyvärr färdig mat. Dafgård örtig bolognese. Den var faktisk god kan rekommendera den. Var lite vattnig efter Micro men jag rörde runt i tallriken sen blev det bra. Ja sen blev det att hälla upp bönor och linser i glasburkar blev väldigt trevligt. Grönsakerna i kylen så nu är här laddat upp. I morgon ska jag ha en vän på besök så får vi se om jag blir godkänd med matlagningen. Ha en braig dag kram till er alla.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Monica - 9 februari 2019 20:29

Har inte skrivit nu på några dagar. Har inte varit mina dagar presis. Har varit förkyld och haft ont i kroppen och varit trött. Är inte helt bra i nu men det börjar bli bättre. Har hållt mig till det vegetariska hela tiden. Är så mycket man kan gör...

Av Monica - 31 januari 2019 15:04

Idag har varit en dag man bara vill dra täcket över huvudet. Så trött hela dagen. Tror att hundarna tycker likadant. Men men mat måste man ha så det blev grönkål soppa till middag i dag. Kokade den i går så smakerna skulle komma fram till i dag. Smak...

Av Monica - 29 januari 2019 16:01

Idag har varit en underbar dag solen har varit framme och värmt lite. Blev en lång promenad med mina 4 hundar i det härliga vädret. Sen blev det att fixa mat när vi kom hem. Tog det jag hade hemma. Idag har jag en grönsaksgratäng i ugnen som består ...

Av Monica - 27 januari 2019 15:40

Mår otroligt gött. Magen sväller inte upp mer. Känner inte mig tung efter maten. Härligt. Idag blev det biffar gjorda av kikärtor lincer och kidneybönor ägg Cream fraiche och lite kryddor skorpmjöl. Lät det mixas tillsammans och lät det stå i kylen ...

Av Monica - 24 januari 2019 20:21

I går blev det inget skrivande mådde skit. Men jag kokade soppa som jag åt av i dag. Så det blev vegetarisk moussaka och sallad i går och soppa med vitlöksbröd. Inte illa soppan hade jag olika böner och linser och massa olika grönsaker. Så nu ska ja...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2019 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards