Alla inlägg under februari 2019

Av Monica - 9 februari 2019 20:29

Har inte skrivit nu på några dagar. Har inte varit mina dagar presis. Har varit förkyld och haft ont i kroppen och varit trött. Är inte helt bra i nu men det börjar bli bättre. Har hållt mig till det vegetariska hela tiden. Är så mycket man kan göra utan kött. Tänk att man inte har tänkt på detta innan. Har nog gått ner några kilo för magen har blivit mindre och dubbelhakan har blivit mindre. I går prövade jag att mjölksyra kål och morötter. Det ska bli spännande att se om det blir till något. I dag har jag satt en massa fröer. Bla slanggurka och olika sorter tomater och chili jordnötter och ginseng . Det ska bli spännande och se om det kommer upp. Nu blir det sängen för denna damen ha en trevlig dag.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2019
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards