Alla inlägg den 15 januari 2019

Av Monica - 15 januari 2019 10:32

Hej jag heter Monica och är 52 år. Har haft fibromyalgi nog hela livet. Har varit förtidspensionär i snart 23 år. Är singel. Nog ganska svår att bo i hopa med pga min ständiga värk. Har haft många funderingar hur man ska minska detta och inte bara slänga i sig en massa tabletter som där är en massa kemikalier i. I mitt fall har det blivit att mina tänder har rasat så jag fick in proteser både uppe och nere. Det har då resulterat i att jag inte är så sugen på att träffa folk. Så nu har jag funderingar på att byta ut kött och fisk och bli vegetarian. Har googlat runt lite på detta och en hel del säger att detta har gjort att värken har mildrats. Så med denna blogg tänkte jag att jag skulle föra en dagbok vad som händer i min kropp och hur värken är och sömnrubbningarna är, för jag har väldigt jobbigt med att sova. Tänkte även skriva om vad jag odlar när det blir aktuellt och vad man kan göra med sina grönsaker och bär. Har skaffat mig ett växthus på 12 kvm som min stora son ska sätta i hopa till mig när våren kommer. Tänkte med att lägga in lite foton sen efterhand så man ser vad man håller på med både med recept på inläggningar och matlagningar. Så nu den 18/1 2019 kommer jag att börja detta nya livet och se om det händer någon förändring i kroppen och själen.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2019 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards